piątek, 2 grudnia 2011

Początek

Hej all. To bd blog, na którym bd pisała różne historie oparte na faktach oczywiście ;) ( ps. nie są one o mnie )  . Mam nadzieje, że się spodoba.. <3
No to zaczynamyy ! . :
Były wakacje. Razem z rodzicami i młodszym bratem wybraliśmy się na zakupy. Cieszyłam się, bo wypatrzyłam w sklepie super bluzkę. Podróż strasznie się dłużyła. Gdy zbliżaliśmy się do świateł nagle poczułam mocne uderzenie od tyłu. Nie wiedziałam co się dzieje. Zaczęłam panikować. Obracaliśmy się w aucie dookoła, poczułam jeszcze kilka mocnych uderzeń i nagle się zatrzymaliśmy. Po moich policzkach spływały łzy. Siedziałam z tyłu. Moi rodzice powiedzieli mi, że uderzyło w nas auto. Strasznie bolał mnie tył głowy. Czułam  jak powoli tracę czucie w rękach i nogach. Powiedziałam to mamie. Ona powiedziała, że powinniśmy zadzwonić na pogotowie. Bałam się. Mój tata zadzwonił na policje a mama na pogotowie. Pogotowie przyjechało po ok.3 minutach. Nie pamiętam reszty, chyba zemdlałam. Obudziłam się dopiero w szpitalu. Byłam podpięta do kroplówki. Naokoło mnie było kilku lekarzy, moi rodzice i znajomi z klasy....
( reszte dopisze w następnej notce - pozdrawiam ) 

1 komentarz: