piątek, 15 czerwca 2012

" Zawieszam "

  Niestety muszę zawiesić tymczasowo bloga, ponieważ zaczęłam prowadzić specjalny zeszyt w moimi opowiadaniami... Jestem w trakcie pisania jednego, z którym wiążę wielkie nadzieję. Gdy tylko uda mi się dokończyć pisać tę historię w zeszycie, opublikuję ją tutaj. Mam nadzieję, ze czytanie jej wciągnie Was tak samo jak mnie wciągnęło pisanie jej. Opisuje ona życie buntowniczej nastolatki, która zaraz po rozwodzie Swoich rodziców przeprowadza się razem z tatą. Rozwód jest z winy matki, która jest ćpunką i nie potrafiła zająć się córką. Dziewczyna, o której mowa jest w opowiadaniu ma na imię Sara. Zazwyczaj unika kontaktu z rówieśnikami, jednak zmienia to pewien chłopak o imieniu Dawid. Spotykają lecz jej tata jest temu przeciwny. Później wiele zdarzeń decyduje o tym, że jednak jej tata zgadza się na kontakt córki z chłopakiem. Są szczęśliwi. Później pojawia się Angelika, była dziewczyna Dawida. Sprawy się komplikują, lecz później wszystko wraca do normy. Ich miłość przeradza się w coś większego, dochodzi między nimi do większego zbliżenia. Jest to prawdziwa miłość. Jej tata nabiera do niej zaufania. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie niezapowiedziana wizyta jej matki. Sara bardzo cierpi, lecz ma oparcie w Dawidzie. Czuję się bezpiecznie. 

Mam nadzieję, że wstępnie podoba Wam się to, co zamierzam opublikować. Nie wiem jeszcze niestety, kiedy dokładnie uda mi się to zrobić, ale jeśli będziecie regularnie odwiedzać mojego bloga, na pewno nie przegapicie publikacji. Chciałam podziękować wszystkim, którzy obserwują mojego bloga, i tym którzy polecają go wśród swoich znajomych. Codziennie dostaję nowe wiadomości z prośbami o nowe posty. Jest ot bardzo miłe i motywujące. 
i tu takie ps. ZA 2 TYGODNIE WAKACJE !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz